زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم
زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم

یک مهمون خوب

دور هم جمع شدنا و با اصرار فراوان اجازه گرفتن از بدری‌خانم که بذارن بچه‌ها بمونن خونمون

فوتبال بازی کردنا تو حیاط

تا صبح بیدار موندن و فیلمی دیدن ورقی بازی کردن گفتن از اتفاقات روزمره و خندیدن بهشون

خنده‌هاش

جک تعریف کردناش

فیلم دیدناش

فیلم گذاشتنا و هر چند دقیقه روی استپ و توضیح و ترجمۀ کردنا و ادامۀ فیلم(اون موقع زیرنویس وجود خارجی نداشت)نایت اسکین

پسردایی دوست‌داشتنیم یاسر قراره از این به بعد بیاد و وارد خونۀ شخصی خصوصی مجازی دختر عمه‌ش بشه

نایت اسکینیاسر

 خوش اومدی

نظرات 1 + ارسال نظر
Yaser یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 20:47

Mamnoon dokhtar ame ye aziz...
che kahteraty daramaz on roz ha.. rastesh delam vase Ilai misooze ke az hamchin rooz ha ye khoobi ro tajroobe nakarde..man shirintarin kahterat e bachegim az hamonja ast

توی قحطی لبخند و شادی؛ با اومدنت شاد شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد