زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم
زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم

شکر

خدایا...

میترسم بگم شکرت بابت این زندگی؛

فکر کنی دارم بهت تیکه میندازم شاکی بشی ..!

نظرات 3 + ارسال نظر
ساسا دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 09:07 http://www.khordeforooshi.blogfa.com

خدایا بابت داشته و نداشته شکر

راستش نمیتونم با این اطمینان

elena یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 12:35

فوق العاده بود پستت...
واقعا بخدا...

باران پاییزی یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 11:55 http://baranpaiezi.blogsky.com

به قول رضا مارمولک:برید حالشو ببرید از زندگی فقط اسراف نکنید.

خدا بزرگتر از چیزیه که تو ذهن ما نقش بسته سوره پس به بزرگیش فکر کن نه به حرفهایی که گمان می کنی ازت می رنجه


آره محض گفتمان نوشتمش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد