زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم
زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم

در

قلبم داره به این در و اون در میزنه تا معشوقه باشه ولی هیچ دری تا به حال باز ی‌نشده

و من همچنان پشت در منتظرم.

نظرات 3 + ارسال نظر
asaly چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 13:24 http://www.roozanehafkar.blogfa.com

یه روزی یه دری باز میشه که دیگه هیچوقت بسته نمیشه مطوئن باااش:)

yalqizada پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 15:39

حواست باشه زیاد خودشو نکوبه این ور اون ور! دیگه نفسی برا ادامه راه براش نمیمونه!

چشم بهش میگم

باران پاییزی سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 09:29 http://baranpaiezi.blogsky.com

خب اگه اون آدم وجود داشته باشه موقع اونه که یاد بگیری چطور بدستش بیاری

بدیش همینه دیگه شخصی نیست بارانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد