زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم
زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم

مهمانی خدا

امروز اولین روز ماه رمضان
حکم مهمونی رو دارم که جو رو دوست دارم از حرفا و جمع خوشم میاد
ولی اصلاً حوصله مهمون بودن رو ندارم
ولی خب باید رفت توی مهمونی به احترام صاحب‌خونه به احترام جمع

نظرات 6 + ارسال نظر
فهیمه پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 07:38

سلام.سوره جون ببخشید تورو خدا دیروز بد خداحافظی کردم خانم سپهری کارم داشت .فکر نمیکردم بری زود.بعدشم اومدم دنبالت ولی رفته بودی

فهیمه جونی خیلی هم خوب بود عزیز
من هم با آژانس برگشتم
خوشحال شدم دیدمت

فهیمه دوشنبه 10 شهریور 1393 ساعت 23:19

akh joon pas mibinamet

فهیمه دوشنبه 10 شهریور 1393 ساعت 13:18

سلام سوره همایش دکتر شیری رو میای؟من میام با داداشم

آره میام. چه خوب خوشحالم کردی

باران پاییزی شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 10:17 http://baranpaiezi.blogsky.com

درود.
سفرت امسال به سلامت و موفقیت و دست پری

ساسا شنبه 21 تیر 1393 ساعت 14:07 http://www.khordeforooshi.blogfa.com

نصف مهمونی گذشت. امیدوارم خوش گذشته باشه.

yalqizada یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 15:34 http://yalqizada.blogfa.com

دختر خوب وقتی میگی "باید" اونوقت میشه مهمونی رفتن اجباری! و اونوقت صفایی نداره!
بگذریم. اصل حالت چطوره؟

آره صنم جونی
خوبم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد