زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم
زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم

لحظه‌هاتون خوش

لحظه‌هاتون خوش دلتون خرم دوستان عزیزم

صفورا  cRy عسلی سابینا پری جون باران ناتالی و...

اختصاصاً این پست برای شماست

و بعد هم دوستانی که امیدوارم بتونم باهاشون تماسم برقرار بشه ولی هنوز نتونستم

واگویه دل دردم

یکی رو دوست نداری و متنفری یکی رو دوسش داری و عاشقی اینا حس تو هستن

و البته هر دوی اون اشخاص مه با حرفاشون با نگاهشون تو رو ترور میکنن و تو میمونی و این همه تنهایی

و رؤیاهایی که میسازی پرو بال میدی و قصه شون میکنی و میترسی از غرق شدن

به وبلاگ داری و تنها راه ابراز احساس

ولی به خودت یاد دادی کمتر بچرخی توی اینترنت این رو هم از خودت گرفتی

راه حل بهت دادن تا تمرکزت بالا بره حواست جمع بشه

سودوکو و جدول

میری سراغش

با همه اینا میترسی و میگی با این عقبه با این رفتن و برگشتنا میشه؟!

میترسی و میگی پول داداشی رو دور نمیریزی؟

هرکی میخونی

دوستمی گذریی دوست دارم بگم برام دعا کن

در

قلبم داره به این در و اون در میزنه تا معشوقه باشه ولی هیچ دری تا به حال باز ی‌نشده

و من همچنان پشت در منتظرم.

تو

اگر تو وجود داشتی اگر تویی بود. خیلی از حس های من حل میشد.