زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم
زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم

حس کنجکاوی فضولانه اینجانب تحریک می‌شود

سلام دوستان. به حول و قوه الهی زنده م و دارم زندگی می‌کنم و از اونجا که کارهام زیادن اینترنتام کاهش یافتن( باعث مسرت خاطر) فقط بی خبر بودن از شما دلتنگی میاره.فرم سر اصل مطلب:

یکی از سایت هایی که من بیشتر از طریق گوگل پلاس و ایمیلم سر میزنم یک پزشک هستش

حدود دوهفته پیش آقای مجیدی مطلبی نوستالژیک گذاشتن در رابطه با یک مجله و بعد از چند روز پست جدیدی ازشون اومد که اون پست به همراه تمام مخلفاتش به خاطر ناراضی بودن فلانی حذف شده و از خوانندگان هم خواستن اگر اون مطلب رو ذخیره کردن و احتمال ایمیل کردن و اینهاست حذف کنن


حالا اینجانب موندم با حس کنجکاو فضولانه خود چه کنم که حالا دوباره اون متن رو با دقت بیشتری بخونه

ای حس بد

نظرات 3 + ارسال نظر
باران پاییزی دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 09:47 http://baranpaiezi.blogsky.com

مثل اینکه پایتخت خوب خوش میگذره ها . پستی آپ نمی فرمایی سوره خانوم

به زودی

دومانلی آدا سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 12:22 http://dumanliada.blogfa.com

سوره بانو پس کجایی خواهر؟

تو ترک اینترنت و البته تهران هم هستم
خیلی خوبه

یک ذهن پریشان چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 12:55

درباره ی کدوم مجله بود؟؟

سردبیر اون مجله خواسته که گفته نشه خوووووو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد