زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم
زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم

وجود یک اتفاق

وقتی تو 24ساعت فقط یک حادثۀ کوچولوی قرار بر اتفاق افتادن، وجود داشته باشه

اون روزت ساخته میشه

اون روزت معنی پیدا میکنه

اون روزت معنای زندگی داره


سلام بلاگ‌اسکای

امیدوارم خونۀ خوبی باشی


1. ایها‌الناس من قالب بلاگفام رو خیلی دوست دارم

2. نظرسنجی مهمه برام نظرتون 

مدیونید بگید چه از خودمتشکر! پست خودش رو لایک کرده.بعضی پستا هستن که با جون و دلت نوشتی

نظرات 4 + ارسال نظر
یک ذهن پریشان سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 10:07 http://www.1zehneparishan.blogfa.com

خونه ی نو مبارک

ممنون فریبای عزیزم

*ناتالی دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 14:16 http://natali.persianblog.ir/

آهان الان دلم باز شداصلا بینا شدم رنگش بهتر شد الان.

ها؟! چیزی تغییر ندادم که
فکر کنم حس تو تغییر کرده

*ناتالی دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 12:24 http://natali.persianblog.ir/

سوره صفحه و نوشته هاش سیاه که. خواهر جان من احساس یک آدم کور رو دارم الان

هی وای من
خدا نکنه خواهرجان
میخواهیم سعی کنیم رنگ background صفحه را تغییر دهیم تا مشکی نباشدو این جزء برنامه‌س
و اگر بشه قالب بلاگفایمان را دویت داریم
ولی فعلاً این قالب تمام امکانات blogsky را داراست
هی وای من

نظرت رو هم میگفتی خواهر

باران پاییزی دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 10:55 http://baranpaiezi.blogsky.com

من بعنوان اولین نفر (آیا؟؟؟) ورود شما رو به دنیای بلاگ اسگای شدید تبریک می گم.
امیدوارم اینجا اتفاقات خوبی رو ثبت کنی و درسهای بزرگ زندگیت رو که تجربه های خوبی ازش به دست آوردی با ما به اشتراگ بگذاری.
در مورد نظر سنجی هم بنده موافق نیستم که مطالب بلاگفا رو بیاری اینجا به دو دلیل:
ا- اینجا خونه ی جدیدیه پس باید مطالب جدبد نوشته بشه
2- این بلاگفای لعنتی همش کامنتای منو که برای دوستام میزاره کوفت می کنه

ممنون عزیز دوست جون
من که بخیل نیستم، ان‌شاءالله
در مورد نظرسنجی با 1موافقم ولی چون اسمش نظرسنجیه میذارم تا دوستان دیگه هم بیان و بگن و با 2 باید بگم نباید فیل روشن باشه.بلاگفا اجازه نمیده
و در آخر این دو ترانه تقدیم تو:
گریه نکن گریه نکن ابی
گریه کن گریه قشنگه سیاوش قمیشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد