زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم
زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم

عشق

دیشب بعد از عروسی رفتم خونۀ خواهرم.املت درست کرد و نشستیم به خوردن

همسر خواهر جان هی با غذاش بازی می‌کرد و نمی‌خورد

«س» که مسلماً خواهرمان است:  خوشمزه نیست

من:  خیلی خوشمزه شده که

«م» :  دقیقاً

من:  خیلی خوشمزه شده که

«س» : جالبه با عشق درستش نکردم.حوصلۀ غذا درست کردن نداشتم.فقط یه چی درست کردم که درست کرده باشم

من:  خیلی خوشمزه شده که

«م» :   

من:  

نظرات 5 + ارسال نظر
دومانلی آدا یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 15:27 http://dumanliada.blogfa.com

به به ه ه ه ه ه املت ت ت ت ت ... همه جورش رو هستم...

من نیز هم

ساسا شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 16:34 http://www.khordeforooshi.blogfa.com

بچه تر که بودیم یه وقتا به صرف شیرینی و شربت بود. ولی اخیرنا همیشه به صرف شامه.
فکر خوبیه که آدم مراسم عروسیش رو بعد شام بگیره به صرف رقص و آواز. بیشتر خوش میگذره، اقتصادی تر هم هست.

از دست تو ساسا
راستش من اهل رقصیدن نیستم

ساسا شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 09:04 http://www.khordeforooshi.blogfa.com

یه سوال ذهن منو درگیر کرده اساسی، مگه شما عروسی شام نوش جان نکرده بودین؟

والله آمدند دنبالمان و ما را بردندی خانۀ خواهر
ولی مگه تو همۀ عروسیا رو شام دعوتی؟

اولدوز چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 17:21

سوره بالا جان من الان متوجه شدم شما لینکتو عوضولوندی هاااااااااا
از طرف یوگی و دوستان

موفق باشی خواهرجان
از طرف دوست‌دار یوگی

باران پاییزی چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 09:06 http://baranpaiezi.blogsky.com

حالا به خاهر جان بگو این دفعه یه تن ماهی با یکیم آبلمیوه و فلفل به اندازه ی کافی چاشنی این املت کنه ببین همسرجان با چی ولعی میخوره.
بابای من که خعلی بد غذاست عاشق این غذای منه.
نوش جان بفرمایید

آره خودش همیشه یک کارایی میکنه یک ادویه‌هایی میزنه
این دفعه به قول خودشان عشقولانه نبوده
ممنون حتماً خوشمزه‌س دست‌پختت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد