زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم
زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم

سلامتی

از 1شهریور روزی نبوده که سالم باشم و مثل آدم روزم رو شب و شبم رو روز کنم باید برم دکتر

میخوام برم طب سنتی


نظرات 3 + ارسال نظر
دومانلی آدا یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 15:30 http://dumanliada.blogfa.com

حالت چطوره سوره جان؟ رفتی دکتر؟

نه هنوز نتونستم

میترا جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 21:28

خدا بد نده سوره جان....
خونه نو مبارک

ممنون

باران پاییزی چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 09:16 http://baranpaiezi.blogsky.com

اووف سرماخوردگی تو تابستون مصیبته.
ایشالا خوب میشی و این هفته میری مرقد.
سوره قالبت چقدر امکانات داره. آورین

کلاً انواع‌جات مریضیا مصیبته
ممنون.داشتم فکر می‌کردم مرقد کجاست.دوزاریم افتاد
والله بهترین قالب توی قالبای صادراتی و وارداتی بلاگ‌اسکای همین بود.اون وارداتیا که امکانات بلاگ‌اسکای رو غیر فعال می‌کرد
صادراتیا هم یا مورد تأیید سلیقۀ اینجانب نبودن یا همون غیر فعال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد