زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم
زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم

پیرو پست سلامتی ;)

جونم براتون بگه که:

  اینجانب از فردا صبح باید ناشتا 1قاشق مرباخوری اسفرزه و خاکشیر رو که در پایین میبینین با یک استکان آب جوشیده و 5قاشق گلاب و یک استکان عرق 7گیاه سرد(نمیدونم شامل چیاست؟) رو مخلوط و میل نمایم

و شام نیز هم میوه یا کاهو بخورم(کاهو دوست ندارم ولی مثل اینکه از این به بعد باید دوست داشته باشم)


آدرس آقا عطار ما هم: خیابان دکتر بهشتی - خیابان جهان آرا 7 - پلاک 254/1 عطاری لپه ئیان - تلفن 8400032


یک توضیح خارج برنامه در مورد عکس دوم: اون پارچۀ گل منگلی رو اگر تو پارچه فروشی ببینی نمیخری ولی اگه یک زمانی زیر سر آقاجانت بوده باشه وقت خواب باهاش آروم میخوابی


نظرات 3 + ارسال نظر
یک ذهن پریشان سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 17:12 http://www.1zehneparishan.blogfa.com

عطاریتون چقد خوش خطه , خاکشیر رو میخوندم خاکستر

من قاشق مرباخوری رو نمیتونستم بخونم

دومانلی آدا سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 09:42 http://dumanliada.blogfa.com

این دمنوشا بخاطر سرماخوردگیتِ؟! خیلی حوصله میخواد... موفق باشی

نه برای داغی بدنم و آرام‌بخشی و ....
خلاصه موضوع کبدیه
گفت از سرشاخه به شاخه‌های فرعی میرسیم
ممنون

باران پاییزی سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 09:18 http://baranpaiezi.blogsky.com

سوره جان بخور ببین افاقه کرد یه خبر به منم بده. خاهر من هر بار میاد خونه یه پلاستیک پر ازین دارو گیاهیا دستشه. کلن فکر کنم خوب با هم جور شین

چشم حتماً
من برای اولین باره که رفتم تو عطاری همیشه از بوی مغازه‌ش بدم میومد.
این یکی اذیتم نکرد
آشنامون کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد