زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم
زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم

تنهایی

یکی از دوستام که همیشه بهونۀ من برای بیرون رفتن بود رفته روستا زندگی کنه

از این همه تنهایی میترسم

خیلی هم میترسم

نظرات 3 + ارسال نظر
باران پاییزی پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 09:42 http://baranpaiezi.blogsky.com

خوش به حالش. من جات بودم باهاش میرفتم حداقل یه دروه یکماهه باهاش تو روستا زندگی میکردم

منم اگر جای خودم بودم میرفتم

elena پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 00:19

Soore man khengam adrese webet taghir nakard man hamash fekram pishe webe blogfat bood soori mano bebin ebrat begir azoon bachehaii boodam k dar koodaki paniire bedoone gerdo dadan khordam kheng shodam baba bikhiallllll az emkanate mashhad minaliiiii age to dehate ma bodi chi migofty

نه از امکانات مشهد نمینالم از بی امکانی مشهد مینالم
امکاناتی که مشهد داره جاهای دیگه هم بالاخره کم یا زیاد هست
ولی امکانات تهران...
جان من نیگا: تئاتر/موسیقی/ همین دوره‌های استاد شیری/نمایشگاه کتاب/پارک‌ها و ...

elena چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 19:47

Soooreee chera khabar nadadi omadi injaaaaaaaa az to webgozaram peida kardam injaro

الناااااااااااااااااااااااااااااااااااااز هم تو کامنت برات فرستادم
هم تو نظردادنام وبم رو تغییر دادم
هم تو وب قبلی اعلام کردم دخملم

خلاصه خوش اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد