زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم
زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم

سخنی با خدا

فقط یک کار واسه دل‌خوشکُنَکَم انجام بده

برای یه ذره امید

برای یه ذره خنده از ته دل

خداجان

نظرات 2 + ارسال نظر
باران پاییزی پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 09:38 http://baranpaiezi.blogsky.com

ببین سوره اگه تو یه قدم برداری اون دوتا قدم برات بر میداره. باور نداری؟؟؟؟؟؟؟؟ امتحان کن. از نشانه ها شروع کن

نمیدونم حکمتش چیه!
قدم‌ها برداشتم.دروغ نمی‌گم باران.غلو نمی‌کنم

میترا چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 21:16

الهی آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد