زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم
زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم

امکانات

تهران تهران تهران

چرا همیشه همۀ امکانات باید تهران باشه؟

منم میخوام

منم زندگی میخوام

نظرات 2 + ارسال نظر
ساسا سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 08:30 http://www.khordeforooshi.blogfa.com

اخی حرفت رو قبول دارم. ولی شلوغی و سیر تند زندگی تهران رو نادیده نگیر.

دخترم مغلطه نکن
امکاناتی که من گفتم آخه به شلوغی و سیر تند چیکااااااااااااااااااااااار داره؟ یعنی امکانات باید در جاهای شلوغ باشه؟
بی‌اعصابم نکن

باران پاییزی پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 09:37 http://baranpaiezi.blogsky.com

آخ گفتی سوره. چقدر دلم میخاست تو همایش امروز دکتر شیری و مهندس شعبانعلی امروز می بودم. پنجشنبه، مرخصی از رییس، خستگی کار، مسافت مگه میزاره آدم بره همایش ؟؟؟؟؟؟؟؟ مسوولین جوابگو باشن لطفن
آخ اگه من شهردار رشت بشم اینقده ازین دست همایشا تو رشت برگزار می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد