زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم
زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم

منت خدای را عزَّوجل

اینجانبان به یک خواسته‌مان رسیدیم و از این بابت خدای را شاکریم

باشد که به دگر خواسته‌هایمان نیز برسیم

به‌خصوص اصلی‌ترینشان

نظرات 3 + ارسال نظر
باران پاییزی شنبه 13 مهر 1392 ساعت 10:35 http://baranpaiezi.blogsky.com

به قول شاعر می فرماید:
یه احساس قشنگی دارم امروز
خوشحالم خاسته ات براورده شد برای مایی که در گنگی خاسته ات غرقیم. والا



یک ذهن پریشان جمعه 12 مهر 1392 ساعت 20:34

سوره دقیقاً میتونی بگی رابطه ی خواسته ت با عکسی که گذاشتی چیه؟؟؟؟

احساس رسیدن به خواسته م با عکس رابطه داره

فرزانه جمعه 12 مهر 1392 ساعت 20:28 http://13571391.ذمخلبش.زخئ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد