زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم
زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم

یک کشف شکمی

یک عدد LEDبزرگ روی یکی از دیوارهای پروما هست که همیشه در حال تبلیغ گذاشتنه

یکی از تبلیغاش اینه که یک آقاهه با چیپس چی‌توز به‌دست تو جاده منتظر واستاده تا یکی سوارش کنه

سوار میشه؛ تعارف میکنه که بفرما طرف برمیداره میاد خودش بخوره هیچی توش نیست


امروز برای دورچینی غذا مامان گفت برو چیپس بخر و خریدم

و من

    کشف

           کردم که:

اینقدر توش کمه در حد یک‎چهارم که 3 یا 4 تا هم برداره تموم میشه



والله


نظرات 3 + ارسال نظر
دومانلی آدا دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 18:49 http://dumanliada.blogfa.com

خیلی نتیجه گیری جالبی کردی سوره...
هروقت چیپس میخرم هی با خودم میگم این دیگه بار آخره که واسه یه بسته هوا پول میدم... ولی یه مدت که میگذره باز این ویار چیپس میزنه بالا و هی این حلقه تکرار میشه

من فقط تو راه سفر چیپس میخرم و البته چی‌توز نیست یک مارک دیگه‌س که اسمش یادم نیست.اولین چیپسی که نمک دریایی رو چیپس نمک دریایی رو موجودیت بخشید

میترا یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 22:32

این نوشته ات را دوست داشتم عالی بود

باران پاییزی یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 11:21 http://baranpaiezi.blogsky.com

یعنی واقعن ملت اینهمه می گن بیشتر این چیبسها هواست فتوشابه خاهر؟؟؟؟؟؟؟؟ نه واقعیته

آری واقعیت کامل ؛ هواست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد