زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم
زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم

باران

بر شرب بی‌پولک شب

شرابه‌های بی‌دریغ باران...


در کنار ما

بیگانه‌ای نیست

در کنار ما

آشنایی نیست


خانه خاموش است و بر شرب سیاه شب

شرابه‌های سیمین باران


پ ن: نمیدونم چرا! ولی حالم خوبه

نظرات 1 + ارسال نظر
باران پاییزی سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 14:37 http://baranpaiezi.blogsky.com

خوب بودن حال دلیل نمیخاد که دختر خوب.
من نمی‌گویم درین عالم
گرم پو، تابنده، هستی بخش
چون خورشید باش
تا توانی،
پاک، روشن،
مثل باران،
مثل مروارید باش
"فریدون مشیری"

ممنون از باران و فریدون مشیری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد