زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم
زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم

یک حرکت لذت‌بخش

امروز در یک حرکت پیچشی رفتم پروما و برای خودم در راستای دامادی برادرجان و ست کردن یک لباس مهمونی‌پوش رفتم خوشگل‌جات خریدم: 


شیک و خوگشل نیستن، پولمان در همین حد بود


این دو تا ساپورت( همان جوراب شلواری کودکی خودمان) رونمایی شدند


و این تل


این مخلفات رو هم از آنجا که تا به حال کار نکرده‌ایم با خودم قرار گذاشتم آرایشگاه رفتم بدم بهشون هر گلی هست اونا بزنن برای ناخن‌هایمان



پ ن1: باشد که روز عروسی خوب خواهرشوهری باشیم

پ ن2: ببخشید از نورپردازی عکس‌ها

پ ن3: از قراین برمی‌آید که به‌زودی عروسی پسرخاله‌مان میشود

پ ن4: لباسم هم به زودی برتنمان رؤیت می‌شود.روز عروسی عکسی خواهد گرفته شد و مسلماً رمزی خواهد بود و چون خیــــــــــــلی سکرت تشریف دارن رمزش هم تغییر خواهد کرد و بهتان می‌دهیم

پ ن5: هنوز چیزهایی هست که باید بخرم

نظرات 7 + ارسال نظر
یک ذهن پریشان شنبه 20 مهر 1392 ساعت 16:51

به به مبارکه سوره

ممنون

ساسا شنبه 20 مهر 1392 ساعت 13:28 http://www.khordeforooshi.blogfa.com

رمز نرسید خواهر جان!!!

گیسمان را میکنیم

ساسا شنبه 20 مهر 1392 ساعت 09:03 http://www.khordeforooshi.blogfa.com

جهت دریافت رمز ما هم دوست سابق محسوب میشویم آیا؟

بهت رمز دادم دخترجان

elena جمعه 19 مهر 1392 ساعت 16:43

Mobaraket bashe azizaaaaaaaaaaaam:-****

ممنووووووون ان شاءالله

yalqizada چهارشنبه 17 مهر 1392 ساعت 20:15

به به دیزاین ناخن
عکسی از ناخنهاتم حتما بذاریااااااااااااااا

چشم حتماً

ساسا چهارشنبه 17 مهر 1392 ساعت 16:14 http://www.khordeforooshi.blogfa.com

بابا خواهر شوهر. ببینم چه میکنی.
پروما یه گرمکن و شلوار مخمل سورمه ای-زرشکی داشت خیلی ناز بود. برای رعایت اقتصاد خانواده نخریدمش.

طبقه پایین لباساش خیلی گورونه
ها منم منتظرم ببینم چیکار میکنم

حمیده چهارشنبه 17 مهر 1392 ساعت 14:44

چ وب قشنگی داری! تا حالا کشف نکرده بودم اینق--در هنرمند و باسلیقه‌ای.
کیا ب وبت سر می‌زنن سوره؟
فکر نمی‌کنی خیلی خودمونیه؟؟
بذار اعتراف کنم دیگه.
با این طرز آدرس دادنتون، پیدات نمی‌کردم که.
از شوهرم کمک خواستم... تا اینکه بالأخره باهم پیدات کردیم.
حالا تصورکن پست آخریت...
خوب چیکار کنم؟ با این اسم من چمیدونستم با این صفحه مواجه میشم خوب؟؟

نظر لطفتانه خواهر
نوشتمشون: خیلی دوست
خودمونی؟ آدم با دوستاش خودمونیه دیگه
بی‌ادب تو بلد نیستی به من چه نوشتم:
http://harkat-porshoor.blogsky.com/
اکشال نداره ضایع شدیم رفت حالا میگه حق نداری دیگه با سوره حرف بزنی
نوشتم: زندگی من
توجه توجه رو هم خووووووووووند؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد