زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم
زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم

پنهان

خواهر گرامی هیچوقت از کامپیوترو اینترنت سر در نمی‌آورد و هیچ علاقه‌ای هم ندارد که سردرآورد

خلاصه اینکه همیشه سرش نق میزدم ولی حالا خدا رو شکر میکنم




می‌خواست با لپتاپم وارد فیس‌بوکش بشه اومد تو وبم: بهم میگه چی‌جوری برم فیس‌بوک؟اومدم تو این جوجه‌ها...

من رو میگین...

احساس خودکشی که مطلبای قبلیم چی بودن و یادم نمیومد و اصلاً فهمید موضوع چیه؟

خدایا شکرت که بلد نیست و چیزی نمیفهمه

نظرات 3 + ارسال نظر
اولدوز دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 21:35

وای پناه بر خدا

دقیقاً پناه بر خدا
البته احتمال 100% دایی‌جان با لینک خوردن‌ها و اون بچه مثبت بازی اینجانب در ارتباط با آمارگیری وبلاگ وب را میبیند
البته دایی خوب و ماه من هستن و خیلی وقتا خیلی حرفام رو بهشون زدم ولی فکر کن پستای خاک‌برسریم...

ساسا یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 08:52 http://www.khordeforooshi.blogfa.com

خواهر که محرم رازه، رمز برا چی؟

تو خونه ما برعکسه داداشیم محرم رازهای منه

ساسا شنبه 27 مهر 1392 ساعت 11:40 http://www.khordeforooshi.blogfa.com

میفهمید هم چیزی نمیشد. یا وبلاگت آشنا میشد و برات کامنت میذاشت...

بعد باید همش رو رمز میذاشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد