زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم
زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم

مقایسه دایی و من

وقتی نوشته‌های داییم رو میخونم با خودم میگم ای سخیف نویس ای جمله درست ننویس خب مگه مجبورت کردن بنویسی وقتی بلد نیستی؟! بعدش میزنم به مشنگی و می‌گم ها که مجبورم پس نه 

نظرات 2 + ارسال نظر
باران پاییزی چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 10:31 http://baranpaiezi.blogsky.com

ببین سوره کتاب خوندن خیلی موثره در نوشتن.
به احتمال زیاد دایی شما حتمن مطالعه ی زیاد داشتن

2ساله که کتاب نخوندم
و آره داییم...

ساسا دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 08:56 http://www.khordeforooshi.blogfa.com

من وبلاگ دایی رو خوندم. سبک جالبی دارن تو نوشتن. آدم رو میبره به دهه 30-40. اون روزا که مردم ادبی تر مینوشتن.

آره دیگه متولد 1322 هستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد