زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم
زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم

بی فایده

زعفرون خوردم

بستنی خوردم

فایده نداشت


  


نظرات 3 + ارسال نظر
النا شنبه 4 آبان 1392 ساعت 17:43

داستان جىه الان؟ فاىده واسه جى؟

داستان غمگینی و بی‌حوصلگی اینجانب
فایدۀ اینها: شادی‌ساز و ضد افسردگی

باران پاییزی شنبه 4 آبان 1392 ساعت 13:25 http://baranpaiezi.blogsky.com

اووووووووف اون چی بستنی بود دختر. نوش جووووووونت
عزیزم باید همون چیزی رو دنبالش می گردی یه جایی تو وجودت پیدا کنی. بستنی و زعون نشونه ان.

[سکوت][سکوت]

ساسا شنبه 4 آبان 1392 ساعت 08:25 http://www.khordeforooshi.blogfa.com

کیک و نوشابه رو هم تست کن.
گشت الکی تو مرکز خرید هم خوب جواب میده...

نوشابه‌های اصلاً دو سالی میشه
کیک هم ...
آره به هر بهونه میرم پروما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد