زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم
زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم

پیرو پست‌های سلامتی قبلی

اینجانب در ادامۀ سلامت‌باشیمان دوباره رفتم...

نتیجه‌ش این شد:

 

1. شام میوه بخورید با سوپ رقیق
2. یک فنجان عرق شاهتره (عرق شاتره) و یک قاشق مرباخوری سرکه سیب طبیعی(1 و 2 و 3) مخلوط کرده و با 2عدد از کپسول لاغری شبها بخورید
3. از ماکارونی، شیرینی، شکلات، سس، قند، نبات، شکر، سیب‌زمینی، نوشابه، فست‌فود    پرهیز کنید
4. از برنج ظهرها هفته‌ای دوبار بخورید 8 تا 10قاشق با شوید
5. صبح‌ها 30 تا 45دقیقه پیاده‌روی سریع داشته‌باشید هیچگونه شراشیبی چه رو به بالا چه رو به پایین



من ماکارونی میخواااااااااااااااااااااااااااااااام و همینطور با فست‌فود(آخه عشق ماکارونی، و فلک‌زده‌ای که وقتی مادر نیست و غذا نیست بی‌فست‌فود چه کند؟)


شیرینی و شکلات و سس خور نیستم و نوشابه‌خور که اصلاً

قند سعیمان را خواهیم کرد

نبات و شکر اصلاً

سیب‌زمینی هم با قیمه...


من عاشق غذای به قول خودمون خالی هستم یعنی بدون نون و برنج

نظرات 7 + ارسال نظر
yalqizada دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 14:56

خدا قوت
وااااااااااااای ماکارونی..
عاشق سس ام
این دستور العمل تا کی قرار جواب بده؟

ماه به ماه میرم پیشش
نمیدونم فقط این ماه یا همیشه؟!

باران پاییزی سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 09:11 http://baranpaiezi.blogsky.com

سا سا عاشقتم با این آموزش آشپزی.
خب سوره ماکارونی رو که نمی شه از خوراکیها حذف کرد . والا
دخترم ورزش هم خوبه ها. آدم وقتی میره باشگاه و تمرینات ایروبیک رو انجام میده حس یه قهرمان بهش دست میده. من که این مدلیم

ساسا من نیز هم
فکر کن حذف ماکارونی؛ اونم من که یک هفته هم ماکارونی بخورم کمه. والله
فعلاً تو جو جمع نیستم
همون 30 تا 45دقیقه پیاده‌روی رو هستم

مریم سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 08:33

1

یعنی فقط شماره 1 رو میتونی انجام بدی؟

ذهن پریشان سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 00:44

بی ماکارونی هرگزززززززززززز

هی وای من

اولدوز دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 20:43

ای بابا این چه وضعشه؟؟؟ عمرا از شکلات و سس و فست فود و اینا بگذرماااااااااااا
خدارو شکر از این ی مورد شانس آوردیم که مجبور نیستیم بپرهیزیم
سوره دلت نخواداااااااااااا

اولدوز من عاشق ماکارونی هستم اصن یه وضی

ساسا دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 14:19 http://www.khordeforooshi.blogfa.com

کاری نداره، گوشت سینه که استخوان نداره یا فیله، یا گوشتی که مامان زحمت کشیدن و برای خورشت گذاشتن تو فریزر معمولا تمیز و بدون چربیه، اونا رو بدار اگه احیانا چربی یا استخوان داره جداش کن باریکه هایی به ابعاد 2 سانت در پنج میلی متر ببر بریز تو ماهی تابه. عاشق این غذا هستم.

ایول دوسِت دارم

ساسا دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 09:11 http://www.khordeforooshi.blogfa.com

وقتی مامان نیستن انواع سبزیجات مثل کرفس، هویج، کدو، کاهو پیچ، قارچ، فلفل دلمه ای و هرچیز مشابه رو خلال کن با کمی مرغ یا گوشت ریز کرده بریز تو ماهی تابه با یه قاشق روغن زیتون یه غذایی میشه.... عاشق باربیکیو مغولیم

ساسا جونم راستش ریز کردن مرغ و گوشت بلد نیستم! آموزش چگونه ریز کردن هم بهم بده

با عرض معذرت از بی‌حیایی شکلک بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد