زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم
زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم

عسل

از همینجا اعلام میدارم:

پوست خود را توسط خود کندیم



عسل گذاشتم

نظرات 2 + ارسال نظر
باران پاییزی پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 09:32 http://baranpaiezi.blogsky.com

یعنی تو الان یک کارآرفرینی سوره؟؟؟؟؟؟
یک کندو داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟
والا من که متوجه نشدم

دخترجان از کجای این پست فهمیدی من کارآفرینی کردم؟!
پوستم کنده شد
عسل هم برای ترمیم زخم خیلی خوبه برای همین عسل گذاشتم روش
اگر حرفای هنوز نامفهومه یک عکس از زخم و عسل مورد نظر میذارم
خودم که نمی‌بینم ولی میگن دل آدم ریش میشه

ساسا چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 14:01 http://www.khordeforooshi.blogfa.com

ما نیز یکبار توسط .... پوست خود را کندیم،

دردناک بود مگه نه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد