زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم
زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم

برای شکم‌جان

از اونجا که آقا عطاری ممنوعات داده‌اند و همچنین گفته‌اند و ماهی و جوجه و مرغ‌جات بخورید و کدوحلوایی‌جات و این حرفا

رفتم تو سایت‌ها و وبلاگ‌های آشپزی‌جات

هی بگرد و هی بگرد و هی بگرد

هی عکس بگیر هی عکس بگیر و هی عکس بگیر

هی ذخیره کن و هی ذخیره کن و هی ذخیره کن

باید دیگه کم‌کم خودم هم دست به‌کار آشپزی بشم خدایی ظلمه مامان رو برای خوردن و نخوردنام اذیت کنم

نظرات 1 + ارسال نظر
باران پاییزی پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 09:30 http://baranpaiezi.blogsky.com

آفرین به این خودکفایی
حالا هر چی درست کردی هی عکس بگیر و دستور پختش رو بزار بی زحمت ما بی هنران هم هنری یاد بگیریم

چشم اگر تانستم حتماً

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد