زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم
زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم

بازی با کلمات انگلیسی

what do you know from me?ya?
I can't can't can't when you are concierge
I wish I was god untill Voluntary me you were dad no 
I wish I was god untill Voluntary me you were love no
I wish I was god untill Voluntary me you were Dictatorship known
mom I love you; don't let I lose you too
Give me a break from this prison, Let's do something, Let there be reason for Quad of me
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد