زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم
زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم

گدایی

هر وقت اومدین مشهد و به نظرتون اومد وقت دارین به من بگید تا با هم باشیم و هوایی از لذت بهم بخوره

آره دارم رسماً گدایی میکنم

مریم عزیزم ممنون خیلی بهم خوش گذشت

فرزانه ممنون خیلی روز خوبی بود

دلآرام بهترین روزم رو ساختی

صنم ثمر میترا آقای ملکشاه ممنون

نظرات 7 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 23:00

این چه حرفیه سوره جان ..
به من که خیلی خوش گذشت ..
کلی اینور و اونور منو بردی و بسی ذوقناک گشتیم !
اون نوشته ی مشیری رو هم چسبوندم به کتابخونه ام و هرچی میبینمش بیشتر لذت میبرم ..
همه چی عالی بود؛ جای بقیه دوستامون خالی بود
فقط برای دفعات بعد، معده ات رو تمرین بده ! خخخ

به منم همینطور
منم جای خالیش رو که میبینم لذت می‌برم
واقعاً جاشون خالی
ببخشید دیگه بی‌ادب شده بود.چشم تمرینش میدم

ذهن پریشان سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 19:04

این چه حرفیه دختر؟؟؟؟
من از خدامه بیام اونورااااا

اولدوز دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 15:54

سوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس من چی خواهر؟؟؟
درسته نیومده بودم اما پشت صحنه ساپورت می کردماااااا

تو اون روزا اصلاً وجود خارجی داشتی آیا؟
هنوز به جرگۀ ما نپیوسته بودی
تو بیا مشهد حسابی میچرخونمت

yalqizada دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 14:49

این چه حرفیه؟!!!!!!!!!!!! ما از خدامونه که ببینیمت :)
دلم برا اون روز ملاقاتمون تو پارک لاله تنگولید

منم خیلی روز خوبی بود

cRy یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 11:22 http://gh00r.blogfa.com

نگو گدایی اجی گل.. باعث خوشحالیه برای من یکی ک از نزدیک ببینمت. دعا کن بایم مشهد...خودم در خونتون :)

[لبخند]

ساسا یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 10:50 http://www.khordeforooshi.blogfa.com

قالب جدید مبارک....

تغییری نداده ایم همان قدیمیس
ممنون از مبارکی

یک عدد مامان یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 08:49 http://kidcanser.blogfa.com

یادم باشه این دفعه که اومدم مشهد یک قرار وبلاگی با هم بزاریم
ساعت اپ کردنت رو داری!!!! خب بگیر بخواب دختر !

شب با بدنم سازگاره
خوشحال میشم عزیز[بوس]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد