زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم
زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم

احساس عکس


یک دوست مجازی خوب که همیشه از خوندنش لذت می‌برم بهم یک ایمیل فرستاد

 

 تفاوت من با جان لنون از همین نقطه شروع شده

من نگفتم شما مفهوم زندگی رو متوجه نشدین. گفتم بزرگن بهتر از من میفهمن

و ای کاش فقط شادی رو از خودم میگرفتم نه به خودم با قحطی هدیه، غم دادم


شارژر دوربینم رو گم کرده بودم پریروز برای جشن عقد پسرخاله‌جان رفتم و شارژر خریدم

دیروز نشستم به نگاه کردن عکساش...

چیزی که اتفاق اقتاد این بود: توی 1329 عکس فقط 4تاش هست که من در اون موقعیت داشم لذت می‌بردم

نظرات 1 + ارسال نظر
ساسا چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 16:38 http://www.khordeforooshi.blogfa.com

تمام عمرمون داره برای برنامه ریزی یه اینده نیومده تلف میشه....

آره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد