زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم
زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم

تکرار

وقتی احساست

سلولت

آره تمام وجودت

زمان

مکان

اشکال

کتاب

همه تکرار باشن

حرفات هم تکراریه


توی این مدت که ننوشتم سرمایی بی‌ادب خورده بودم حالا اومدم تا بنویسم ولی همون‌هاست همون تکرار همون مکررات


واقعاً نمیدونم باید چیکار کنم.خالیم.خالیه خالیه خالی.

به‌قول یک دوست که داره یک زندگی جدید رو تو وجودش میپرورونه و به زودی مادر میشه که می‌گفت: بعضیا زنده‌گی می‌کنن؛ دارم زنده‌گی می‌کنم

اومدم تا حاضر بگم.اومدم تا بگم زنده‌م، توی این دنیام


هر روز تو خونه‌هاتون تو هوای تنفسی‌تون میام و حرفی باشه کامنت می‌ذارم.

امیدوارم روزی باشه که بتونم تو خونۀ خودم هوایی تنفس کنم یک هوای تازه

نظرات 2 + ارسال نظر
شهریار جمعه 8 آذر 1392 ساعت 03:04 http://1be1.persianblog.ir/

توهم زائده خیال است و بس یک چیز فانتزی
ولی نظر نقد است و پیشنهاد
اگه زود دیدی کامنتمو برنامه یادگاری سات 2 یا فکنم 2:30 فردا تکرارشه پر است از امیدو پر کردنت از خالی
موفق باشی

ممنون

ساسا چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 12:09 http://www.khordeforooshi.blogfa.com

همین تکراره که باعث آرامش میشه. ولی به همین تکرار ها هم میشه با دیده زیبا تری نگاه کرد... شما بنویس تکراری هم باشه وقتی قشنگ مینویسی خیلی ها میان میخونن.

غم و غصۀ تکراری میشه یک غم‌باد اساسی و مزاحم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد