زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم
زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم

اتاق بهم ریخته

وقتی از بهشتهای مختلف زندگی بیرون می افتیم یعنی یه جایی از ما خالیه….نمیشینیم پاش تا پرش کنیم

مثل لحظه ایه که وارد اتاق بهم ریخته مون میشیم و از شدت  کثیفی نمیدونیم از کجا باید شروع کنیم و میدونی بهترین کار چیه؟ به جای دائم فکر کردن ، دولا شیم و از همون جوراب مچاله شده دم تلویزیون شروع کنیم به جمع کردن تا بالاخره اتاق یه تغییری بکنه

الان باید از دم دست ترین جایی که عقلت بهت میگه شروع کنی …کلاسهای خودیاری بری…مرتب کنی درونت را وگرنه به سرعت اشتباهات جدیدی در راهند که تو را درمانده کامل کنند

دکتر شیری: لینک مطلب

نظرات 2 + ارسال نظر
یک ذهن پریشان دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 10:26

ممنون

باران پاییزی یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 13:09 http://baranpaiezi.blogsky.com

ممنون از به اشتراک گذاشتن این مطلب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد