زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم
زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم

من بگم خوبم

تو چرا باور میکنی؟

نظرات 4 + ارسال نظر
یک ذهن پریشان شنبه 14 دی 1392 ساعت 20:25

من اینجام

قربونتون با بودنتون
ایشالله مشهد در خدمتت باشم

میترا جمعه 13 دی 1392 ساعت 23:02

حال همه ما خوبست اما تو باور نکن

باران پاییزی یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 15:36 http://baranpaiezi.blogsky.com

تو خودت باورت شده خووووووووووووووووبی سوره؟؟
کجایی دختر چرا کم پیدایی؟؟
مشغول کتاب خوندنی اساسی. آره؟؟؟؟؟؟

نه
تو یک صفحه ای از فیس بوک میچرخم به نام تشکر از خوشیهای کوچک و البته خوانش
نه اصلاً مخم نمیکشه
فریبا کوش گفت خوشحالی دوست دیوانه داشتنه
خدا گذاشت تو کاسه تون

elena یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 15:29

Hale hameye ma khooob ast ama to bavar nakon....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد