زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم
زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم

سؤالی از مطالب با تیتر «احساس‌ها و واکنش‌های خود را انتخاب کنید» در کتاب «چگونه شخصیت سالمتر بیابیم»

من احساسم و واکنشم رو انتخاب کردم برای تخلیۀ خودم؛ برای اینکه اگر این احساس نباشه احساس خفگی می‌کنم.

چرا باید کنترلش کنم؟




پ ن: ممنون میشم کمکم کنید پاسخی برای این سؤال پیدا کنم؟


نظرات 2 + ارسال نظر
یک ذهن پریشان شنبه 28 دی 1392 ساعت 13:40

منم با صنم موافقم . آدم نمی تونه هر جایی و تو هر موقعیتی احساساتش رو تخلیه کنه بنابراین باید بتونه کنترلش کنه

من هم باهاتون موافقمولی توی مطلب حرف از موقعیت و مکان نیست. میگه کلمه مجمعین باید احساسات رو کنترل کرد و ناراحت نبود
من هم باهاتون موافقم که به این روز افتادم.چون اونجا که باید احساسم دیده بشه نمیشه چون هی خفه خون میگیرم و میگم نه

ولی همین نه و نه و نه گفتن شده احساس خشم و نفرت و ترس تنهایی

yalqizada پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 09:55 http://yalqizada.blogfa.com

اگه بخوای کنترلش کنی اونوقت یاد میگیری که هر جایی و هرزمانی خودت رو تخلیه نکنی.
یه مروری بکن به تخلیه کردنهات! یه زمانهایی بوده که اگه تخلیه نمیکردی بهتر بود
موفق باشی دوستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد