زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم
زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم

تبریــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک

استاد میگم حتی اگر کلاس حضوری باهاتون نداشتم. که داشتم؛ همون دقایقی که اومدم و مزاحمتون شدم کلاس بزرگی بود برام

سلام استاد عزیزم جناب شیری:

این چند روز در به در دنبال یک متن قشنگ میگشتم برای روز تولدتون و چون پیدا نمی‌کردم برای فرار از عذاب وجدان به سایت و صفحۀ فیس‌بوک سر نزدم

تا اینکه امروز دل رو به دریا زدم و اومدم و نوشته‌های دوستان رو خوندم و تصمیم گرفتم هرچند زیبا نمی‌نویسم اما از تراوشات خود اینجانب بنویسم




درسته که اغلب نوشته‌هاتون رو با حسرت خوندم ولی باز هم تأثیر بزرگی روم داشت. و من که بدترین روزهای عمرم رو عبور کردم با یاد از نوشته‌های شما بود. اینکه بدون اینکه زمان و مکانی براش متصور بشم که تصمیم گرفتم میتونم لحظاتی رو با بابام بگذرونم. اینکه تصمیم گرفتم برم حرکتی عملی کنم و نشینم غصه خوردن و هرچند سخت میرم پیش روان‌شناس.اینکه ننشستم به بهونه جور کردن واسه زندگی نکردن اینکه با اشخاصی آشنام کردین که شدند خیلی دوست و دوستان خوب حتی اگر دور باشند و ازشون یاد بگیرم. اینکه برای اینکه بخوام فیس‌بوک اومدنم رو کم کنم خودم رو محصور یک موبایل کنم که نشه زیاد توش چرخید و خستگی ازت بخواد بیرون بیای اینکه بهت بگن بیا فیس‌بوک کارت داریم خیلی برام لذت‌بخشه

اینکه دوباره برگشتم به خوندن کتاب و ازش لذت می‌برم رو مدیون شما میدونم. یا حتی دوری از موبایل که دیگه اذیتم نمی‌کنه

حالا وارد دهۀ 4زندگیتون شدین و می‌دونم که برای شما همون دهۀ چهاری هستش که خدا الگوی انسان‌های فهیم قرار داده و من برای خودم خوشحالم و برای تمام دوستانم که از آموزه‌های شما استفاده می‌کنند و خواهند کرد که زیباتر خواهد بود

تولدتون رو به شما به همسرخانمتون به مامان و باباتون و تک‌تک دانشجوها و اطرافیانتون و بالاخص خودم تبریک می‌گم استاد

نظرات 5 + ارسال نظر
Asaly شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 00:07 http://www.roozanehafkar.blogfa.com

وقتی کاری نیست انجام بدم وقتی میبینم دارم خل میشم یجورایی لازمش میدونم

منم این راه رو که تو پیش گرفتی رو پیش گرفتم و راستش اصلاً توی اون موقعیت زندگی همش تو اینترنت بودن رو پشیمون نیستم

asaly دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 16:20 http://www.roozanehafkar.blogfa.com

سورهههههه
منم میخوام اینجوری بشم:(((
از بس تو نت میچرخمو همیشه و همه جا گوشیم دنبالمه خسته ام:(
اصلا از گوشیم خسته ام
چیکار کنم؟؟

به سلام عسلی خانم گل نیستی
خودت باید به این نتیجه برسی که لازم نیست تو اینترنت بچرخی یا با موبایلت بازی کنی

ساسا یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 10:14 http://www.khordeforooshi.blogfa.com

تبریک به شما بابت این دوست خوب.

فعلاً واستا فعلاً تو پله دانشجویی بمونم
دوستی خیلی زیاده برام

علیرضا جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 05:37

ممنونم از اینهمه لطفت

elena جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 00:41 http://elen.blogsky.com

تولدشون مبارک
سوره باز رمزى شدى مادر

خخخخخ
ولی از نوع مثبته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد